2009年8月3日星期一

舊文轉貼--6次CPS後的效果


<h1> </h1>2009-05-14 16:26




其實近三個月來本小姐都覺得自己皮膚狀態變得越來越穩定,即使這個學期的作息時間變得越來越無益.......


三個月前本小姐開始在reenex做facial.....隔星期做一次,本來只係上去free trial地做一次,結果還是心動地join了course......因為真見到有效果........同埋,學生價可以平唔少......


當然,這也是讓我身家縮水的原因之一


今次已經是第六次,美容師話可以隔三個week先上去lu..........之後呢,慢慢可以轉做一個月.....什至兩個月一次.....


所以,我覺得可以俾大家睇暫時ge result


第一張,最差的情況,攝於17.6.2008







寄件者 CPS

那時候剛從日本旅行回來,一回來就變成這樣,化妝的話臉會變得好痕


之後ge日了雖然有好轉但面上還是有好多有膿的小粒粒










這張攝於31.11.2008

寄件者 CPS

那天找了大石幫我拍全家福,化了好厚粉,但在大機高清鏡頭下粒粒依然無所循形


可以看見幾個月後粒粒還在


期間有吃龜苓膏有充足睡眠有敷mask.......還沒有多大改善


因為皮膚不好所以要化妝先出得街........花了很多$$在make up上







最後,這張是剛才拍的


當然還有粒粒,現在療程還在進行中
可以看見面油少了很多,粒粒幾乎不太會出現,現在看到的都是之前的,......正在慢慢退掉..........


之前本小姐不是沒做過別的facial......但之前太多不快經驗而且效果只能維持數天........然後回復原狀或者變得更差


所以,本小姐的身家縮了,但看得見的效果.........本小姐還是覺得值得的


當然,敗家是要敗得有理才行,


嘻。

1 則留言:

AT 說...

你好呀~!我係BE sis~!!

我都係學生一名,之前一直好想去reenex試下做CPS,我本身自己有用開gel plus,CPS &

gel plus好似都係同1類野...

但上網見人講到CPS好好咁,搞到我心郁郁想試,但又驚試free trail會比ba係咁hard

sell,自己又心軟join course,想問下你學生價係幾錢同埋total有幾多次架??

thankss so much^^