2011年10月5日星期三

真的變髮了(自掏腰包變身林亞本)

有本小姐FB的美女們,大概都知道,本小姐上星期去剪髮了。

022

剪頭髮可以有好多原因。

 

而我,返工兩個月,越來越無心機搞頭毛啦,雖然頭髮長變化多,但無時間無心機又好懶的情況下,頭毛開叉而且成住菜般,擾擾攘攘,很困擾。

 

就這樣,決心剪掉!

 

在下定決心前,本小姐不是沒有掙扎,

恨嫁的本小姐怕出嫁前頭髮趕不及留長啦!

不過剛進職場的本小姐,其實是杏嫁無期的!哈哈!

 

與其在杞人憂天,不如趁未有schedule就剪左先,到時留唔切都可以駁髮嘛!

 

好,就這樣,Let’s go!!!

 

本小姐找了好多陳年日雜做參考

008

這個本小姐很喜歡,不過好像不夠清爽 –>out!!!

 

而下面的,本小姐15/16了很久呢!

 

002

題外話:兩三年前本小姐開始有買日雜的習慣,當時喜歡的日本model是平野由實和比流川游,
現在卻覺得美保很耐看呢!年紀漸長喜好還真是跟著變的…

 

004010012014017019

 

 

好了,reference 都找好了,就要找個令本小姐有信心的髮型師啦!

本小姐的髮質很差勁,髮線後髮量少髮質軟而且易扁塌……

最怕是髮型師弄得好好的,回到家就弄不回來了……可恨的的幾乎沒次都這樣>.<

 

為慶祝本小姐工作上軌道(籍口!),今次找到TheZtyle 美女們讚口不絕的髮型師………..Porky!!!!(請鼓掌!)

 

第一次見Porky真人……Porky和本小姐的一位大學同學長得很像呢!(個人觀感only)

 

Porky看過本小姐找到的reference之後,說

「你適合剪這個」

002

 

本小姐馬上的疑問是:會變低B嗎?(畢竟我又不是田中美保)我的髮量和髮質適合這種髮形嗎?(本小姐是五指額人)會唔會無咩變化呢?

Porky逐一解答說:「唔會低B呀,bob頭年年都興呀,額頭大剪這個剛好隱藏缺點呀!而其它圖的髮型基本上是由美保這個基本型set 出來的」

 

Porky說得頭頭是道,讓我安心將我的頭乖乖任他擺布……

 

Porky先把本小姐的頭毛剪到及耳,然後就洗頭了……

 

之後,就開始慢慢經形本小姐的頭毛了

專心的男人沉默寡言,本小姐也安安靜靜地看著Porky大師手起刀落了

 

「有無人話你似一個明星?」

「我成日被人話我似韓國人囉」

劉荷娜79008IMG_7703

 

Porky:「我覺得你似劉心悠呀!」

 

 

 

 

well……我諗大家反應都同我一樣「下……」左一聲
劉心悠係我女神黎架!我似佢?!!!

 

我諗我同佢唯一相似係膚色囉

 

anyway…俾人兜個圈讚靚都開心ge……

 

好啦,廢話講完,俾大家睇下新髮型

唔好笑我啊!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

035

 

無錯,我係林亞本!!

 

林亞珍

 

與此同時,又諗到佢地

林達浪

 

 

剪完呢個頭,返到公司,個個見到都好開心

 

有同事問我對自己個髮型有咩感想….

 

本小姐初時都睇唔慣啦!但這個髮型本小孩超喜歡,也從來沒有想過自己會擁有這種髮型

至於別人的觀感....就有不得我控制了

 

就這樣

 

 

3 則留言:

LS 說...

喂, 好大勇氣呀!! 你好勁呀!!

本小姐 說...

勁咩呀?頭髮剪完會再長架嘛!好唔好睇先?

Unknown 說...

呢個look唔錯