2015年3月30日星期一

令我改觀的gel mask~DERMA MEDREAMCDM 蘆薈防敏降紅水份凝膠膜


呢個mask 我keep 住用了三個月,用左都有十包了,本來我對gel mask 的感覺麻麻,以為只係𡃁妹先啱用,我呢啲dry 爆中女係敷黎扮後生嘅,初時只係買左一包試下,點知一試愛上^_^

佢係gel 狀但唔會敷完無嘢咁,敷完摸塊面係會柔軟左,但唔會好似cream mask 咁有層膜

佢敷上面會涼涼地,唔係薄荷果種涼,係好似退熱貼果種^_^

今個星期轉季關係我塊面又乾又紅又喪出油,我即刻拎出黎敷15分鐘,洗完面見到毛孔細左,紅退左八成,仲少左出油^_^

有人話皮膚太乾用會feel 到吉吉地,我又無呢個feel

一包可以用到三四次,可以用美容儀做導入,用完擰返實個蓋,放入雪櫃下次用,乾淨又衛生^_^

唔好太慳住用,分四次用係剛剛好,可以敷埋頸^_^

新張期內,優惠價發售^_^

查詢或購買請what's app 98387525

 功效

防敏丶降紅、暗瘡、消炎、收縮毛孔、修復

 成份:CDM降敏復合物,尤加利萃取液,蘆薈膠,金縷梅萃取液,紅沒藥醇,維生素B5

 CDM降每複合物:迅速舒緩敏感肌膚,並有效殺死暗瘡真菌及面包,特別適合暗瘡及油性肌膚使用。

 尤加利萃取液:天然抗菌丶消炎丶治療青春痘丶改善毛孔阻塞,促進血液循環。

 蘆薈膠:舒緩鎮靜肌膚紅腫乾裂,修復受損的皮膚,收斂,調和皮膚,滋養皮膚和保護皮膚的功效。 

金縷梅萃取液:舒緩,收斂,抗菌的效果,對於青春期少年或出油狀況較嚴重的皮膚及毛孔粗大或油性肌膚特別見效。

 紅沒藥醇:舒緩紅腫丶敏感,修護細胞,減退暗瘡印。

維生素B5:加速傷口痊癒,促進細胞的生長,具備良好保濕功效。

用法:清潔面部後,取一包CDM蘆薈防敏降紅水份凝膠膜,均勻塗於面上待15-20分鐘或配合按摩手法輕輕打圈,待吸收後,用清水洗浄便可。

#醫美適用 #蘆薈 #防敏 #降紅 #b5 #水份 #保濕 #凝膠膜 #任何膚質就適用 #dermamedream #防敏 #降紅 #暗瘡 #消炎 #收縮毛孔 #修復


沒有留言: