2015年9月26日星期六

HIFU 眼面頸拉皮@Belle Stage

心如一歲,帶她去影相,我決定要一洗頹樣!!

生完BB已一年了,樣貌身型還未回到孕前,雖然比起這些,寶貝女的健康比較重要,所以我到現在都沒有節食的計劃,也許這就是全埋身媽媽的悲哀吧

我不介意肥,但生完BB之後面上的鬆弛狀態,令我感覺自己憔悴了很多
有圖有真想,本來我都幾中意我個下巴的,依家完全鬆到無線條可言

就算就角度,效果都強差人意

近半年,知道有種技術叫HIFU,痛楚比之前的電波拉皮技術輕,而且沒有復原期,令我非常心動,今次剛好有朋友話我知BELLE STAGE 有部韓國HIFU 機,幾乎零痛楚而且效果佳,本小姐就去試下啦

BELLE STAGE 位於旺角富時中心,就在信和對面,交通非常便利。



店面不算大,但整齊企理,與其花錢在裝潢上,不如花錢在提升服務質素上,這是我揀美容院的取向

HIFU是什麼原理,大家可以Google 一下,以下我的分享,純粹是我做了兩次後的感覺^_^
HIFU是可以將能量打到入筋膜層,做到拉皮的效果,說實在的,打到咁入,我比較擔心痛的問題,我真係好怕痛,連通淋巴都唔敢做

有朋友打過HIFU,佢地的feedback 都話做完會好痛

禾巧驚驚呀



不過瞓左想去,硬住頭皮上啦,我要童顔呀。。。

講下做時的感覺,打之前用用筆畫好要打的部位,每打一個位,機頭都會有幾下滋滋聲,滋第一二下通常無咩感覺,第三四下就會feel 到酸痛的感覺,當做到腮骨眉骨時,感覺會比較強烈,可以滋第一下已經覺得冤。。。
而呢種冤的感覺會持續一星期左右。。。算係少少苦楚等於激勵啦

不過HIFU 做完幾乎不會面紅,而且不會流血,做完表面沒有傷口,可以即時化妝,也可以用美白産品,對比起其他醫美療程,HIFU 絕對是百無禁忌

打面和頸的頭比較大和打得比較深,而這裡也有專門做眼的機頭,可以做得更近眼位,做到去眼紋和提升的效果,從而減淡淚溝,看上去感覺會無咁攰,而且酸痛麻的感覺也比大機頭輕一些




一邊眼打完明顯無咁dup, 雙眼皮回來了

重要時刻到了,有圖有真相,before and after



唔睇相唔覺,原來效果好明顯,唔怪得近期好多人都話我瘦了。。。皮膚緊緻了,望落去都精神啲,Young 啲,好開心呀

只做了一次,眼角和咀邊肉都收緊了,淚溝也減淡了,感覺精神飽滿,效果很好呢!

如果大家有和我類似的皮膚問題,又和我一樣是怕痛之人,我非常推薦你去Belle Stage做HIFU!!!
大家可以上去Belle Stage 網址度睇下吖^_^

http://www.bellestage.com






沒有留言: