2015年12月8日星期二

〔試用〕 absolute care 幹細胞再生眼部緊緻精華

之前c dou 的老闆娘招募試用blogger , 今次的試用為期三個月,大約是用完一枝産品的期限
很久沒接試用的我,非常心動^_^
以往的試用通常時間不多,我常常覺得不夠時間讓我試真啲^_^
身為一個貪靚又不求名利的blogger 如我,寫blog 的最大快樂是分享大愛
 
好,入正提,absoulte care是以色列品牌,在香港,呢個品牌比較少見,這產品不含parabens(防腐劑,可致敏), SLS(起泡劑,可致敏), propylene glycol(保濕成份,刺激性), silicon(矽,使皮膚滑d但會塞毛孔), mineral oil(礦物油,塞毛孔), petrolaturm(凡士林)
20151208234917
 
(屋企太亂,要退左地先^^)
 
IMG_0088
IMG_0089
 
 
30ml 的eye serum,我好豪咁用,三個月我大約用剩1/3
請切記,慳住用不如唔好用,我已經用得好豪架啦!
IMG_0095
 
推開之後質地帶水潤感
 
我通常早晚用1泵的量,用無名指打圈按摩,一星期一兩次,在家home facial時,用導人機做導入,用量大約係平時的兩三倍
 
搽上去按一陣會覺得暖暖地,好舒服,大約維持1分鐘,之後就感覺對眼好滋潤好保濕
 
有時我會on top再用eye cream,但日間我單用eye serum就足夠。
 
 
呢枝精華我用左三個月,大家睇下BEFORE &AFTER先
2015-07-31
 
最明顯係上眼皮提升左,雙眼皮出返來,因為上眼皮無之前咁DUP,成個眼型都SHARP左啊!
 
人越大越來越覺得眼週肌膚唔容易服待,搽野怕生粒粒,唔搽野又怕出紋。
本身我對眼在室內一到下午就會猛住猛住,笑果時仲會feel到d笑紋出曬黎…依家就全日都唔會覺得猛住,笑都唔會起紋,做任何表情都唔洗就住就住。佢果仲滋潤感唔係停留係表面,而係好深入咁改善到問題,真係非常work架

回購度:100%暫時係唯一一隻用完覺得有用的眼部產品

沒有留言: