2015年12月6日星期日

我的去黃淨白工程—Eminence 垂盤草面膜

 
11月簡直以忙到飛起來形容!

anyway, 依家本小姐是個新手OL,請大家多多指教

做OL,穿衣要斯文,化妝是禮貌,本小姐自從生完BB後都好少化妝,但依家就一星期有五天要化妝…因為很久沒化妝,本小姐還未添置秋冬用的base呢!大家有咩提議?請集思廣益!

化妝的確係傷皮膚的>.<尤其沒有找對妝前底霜…

本小姐生完BB後長期睡眠不足,雖然是膚色算白,但面黃一直是問題

化妝時品在皮膚時間多了,感覺好像令暗啞情況變嚴重了…

想起家中有Eminence的垂盤草面膜,之前都用過一罐,當時因為覺得好貴所以慳住用,用後覺得效果不大

 
IMG_9674
 
點解覺得麻麻仲屯貨?因為發錯貨呀,本來係想買益生菌面膜的…卻發了這個,那時心如剛出世,忙到飛起,懶得換了

就咁,身為倉底貨,有機的東東不能放太久,趁搬家前清貨吧

就咁,今次就豪用,睇下係我之前用量太少,定係佢本身廢

呢一盒mask…我由11月頭開始用,到今日4/12,終於用曬啦。豪用的話60ml的份量天天用可以用一個月

其實我無日日用,但今個月有起碼20日有敷mask,次次都用佢

stone crop mask帶有好fresh 的青草味,有人中意亦有人好怕,我就覺得幾好聞,質地是鼻涕狀,with一些碎葉物體

eminence 的要膜好濃縮,所以要加少少水,我個人比較懶,通常apply左上去再加水按…我試過唔加水,就出事,會吉吉地兼發紅

佢比較快乾,所以你一係每五分鐘噴一次水,一係敷10分鐘加水按下,再敷多5-10分鐘

15-20分鐘就洗得

gel狀的mask偏向清爽,呢隻都係,滋潤感不足,所以要on top 加精華and 面霜

呢隻mask去黃和淨白的效果明顯而且long lasting,我用完呢一個月感覺皮膚好似化左妝咁

而佢用一次係唔會太明顯,我係用左10次左右照鏡先有哇一聲的效果

不過薄皮膚的人就要注意,用之前溝少少水先上面


當我開始寫呢篇文時盒mask用淨兩次,關於佢好快變乾和單用會刺激呢兩個問題我嘗試諗d計仔去解決

方法一:溝gel mask
我手上有derma medream的蘆薈mask…兩個1:1咁溝埋,會無咁黏和無咁快乾,蘆薈mask少少涼涼地又可以降紅,加埋就very good啦

秋冬敷面膜好凍,我就會用12蚊店買的矽膠mask,搽左mask之後達上去可以加強吸收,用完塊面真係好透亮架!

希望大家中意我分享^^

沒有留言: