2016年5月3日星期二

2016/04空瓶記



四月有2/3時間皮膚敏感,少用新野,不過都有清貨^^





Ecosway 純淨蘆薈修護凝膠
原價$45, 減價時會平好多
蘆薈gel對皮膚好好,亦不是什麼珍貴成份,入手時要注意有無酒精和對皮膚不好的防腐劑
呢隻無,我已經用了四枝了,近期喜歡用來混合一些比較濃稠的面膜使用,例如Exuviance的clay mask和Eminence 和Ilcsi的面膜,不會令面膜變得太稀,但又可以令質地水潤易推
夏天如果被sunburn更是一流!
回購度100%



(已被解體,哈哈)
Fancl 蜂皇漿精華煥膚軟膜
性價比不高,是很溫和的去角質產品
溫和得來是有效果的,皮膚會變得軟滑有光澤,之後塗護膚品會更吸收
不過一定要厚敷和要配合蒸汽才會有效果
想對來說好像它家的乳酪軟膜效果比較明顯
回購度:70%


Jason Lavender Body Wash
購自iherb.com,價錢好像$100內,不含parabens, SLS, 礦物油,人造色素
用得安心的沐浴露,比較gel狀,要用起泡網起泡才會多泡,味道清清地不濃烈
回購度:50%,佢係好,但我對body wash好花心,哈哈



Lush Sea Salt Shampoo
入面有好多粗鹽,打開蓋聞落有點攻鼻,但洗完陣味係fresh的,比較中性。
每次用時都要抹乾對手了d洗頭水出黎,有點煩但罐裝的好處是可以真正用完產品
用量不多,好多泡,洗得好乾淨,吹頭後光澤和蓬鬆感都不錯
不建議日日用因為都幾乾,一星期兩三次就非常好啦
回購度:100%,


Mane'n Tail Herbal Grow Shampoo
就是「頭髮急急長」啦!iherb.com買平好多架
呢隻係for 乾性髮質的(好似係),長髮用應該會幾好,我短髮用就覺得有少少太潤啦,唔吹頭的話頭髮直情係貼住頭皮架
我髮質比較細軟易扁塌,髮質乾但頭皮油,唉,我自己都覺得自己煩
防脫髮效果是有的,我老公都幾中意用
回購度:50%,已入手original


VO5焗油
好幾年無用啦,在香港絕跡了>.<
結果都要去淘寶買
記得當年買$50左右有8枝,依家$6X人仔先有4枝
一星期用一次,一次一枝
方便使用又有效果,用完頭髮會柔軟有光澤,但又唔會好立和假滑
點解香港會無架!!!
回購度100%


沒有留言: